Klingspor i de sociale netværk

De sociale netværk har revolutioneret internettet. For mange mennesker er de blevet en fast bestanddel i hverdagen og en vigtig informationskilde. Det er derfor på høje tid, at Klingspor også bliver aktiv på Facebook og lignende medier. Det sker fra nu af.

De sociale netværk har revolutioneret internettet. For mange mennesker er de blevet en fast bestanddel i hverdagen og en vigtig informationskilde. Det er derfor på høje tid, at Klingspor også bliver aktiv på Facebook og lignende medier. Det sker fra nu af.

Klingspors slibemidler anvendes i hele verden. Kunderne påskønner først og fremmest den pålidelige kvalitet, det brede produktsortiment og det omfattende servicetilbud. Fra nu af kan kunderne være endnu tættere på virksomheden og brandet Klingspor – på de sociale netværk! Olaf ter Jung, direktør for Marketing og Salg indtil 1. juli inden han blev udpeget til direktionsmedlem i Klingspor AG, siger følgende om indholdet på de sociale medier: ”Klingspors kunder og brugere finder alt om slibning og afskæring på vores kanaler på de sociale medier: Værdifulde produktinformationer, vigtige virksomhedsnyheder men også mange tips og tricks til slibning og afskæring.” Formålet med Klingspors corporate channel er at udvide online-tilbuddet yderligere og give kunder mulighed for at komme nemmere i kontakt med Klingspor.

Indhold, der giver merværdi

Fans af brandet Klingspor finder virksomheden på Facebook, Instagram og LinkedIn. ”Det er vigtigt for os, at enhver, som bruger Klingspors produkter, føler, at vi taler direkte til dem! Vi ønsker at give vores kunder informationer, som de kan bruge til noget”, fortsætter ter Jung. Trin-for-trin-vejledninger, brugertips, baggrundsrapporter og interessante anvendelseseksempler bringer brandet Klingspor og det omfattende produktsortiment tættere på brugerne i industri og håndværk.

Er du fan af Klingspor? Så kan du følge os på de sociale medier FacebookInstagram og LinkedIn!